Notino interiéryZdá se, že bílým zdem v kancelářích pomalu ale jistě odzvonilo. Použití barev a grafik na stěnách je trendem, který jde ruku v ruce s potřebou a chutí mnoha společností vytvářet vstřícné, pozitivní, originální a atraktivní firemní prostory. A je možné jít ještě dál! Díky wallmarketingu může být váš prostor nejen hezký, ale také chytrý a sdělný. Je to způsob, jak netradičně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci. Možnost, jak upevňovat firemní spirit, podpořit image, upoutat pozornost….

 

Wallmarketing a walldesign se začínají zabydlovat na zdech českých firem. Nejsou to jen hezké samolepky a tapety. Stěny jsou novou, netradiční a účinnou cestou, jak hovořit se zákazníkem, motivovat zaměstnance a zlepšit pracovní prostředí. Wallmarketing je propracovaný nástroj, který předá sdělení za vás – umí mluvit tak, jak potřebujete. Nemusíte přitom pořizovat honosné dekorace nebo kompletně redesignovat interiér. Jednoduše využijete to, co už máte. Bílé zdi proměníte v účinný komunikační nástroj, který působí jemně a nenásilně. O motivech na stěně budou lidé diskutovat. O obsahu na zdi přemýšlet. Povedenou grafiku budou obdivovat. Zkrátka se jim dostanete pod kůži!

WALLMARKETING PRO NOVÉ INTERIÉRY

WALLMARKETING PRO NOVÉ INTERIÉRYPříprava architektonického návrhu nových velkoprostorových kanceláří je vhodným momentem k úvahám o tom, jak využít potenciál spousty metrů čtverečních bílých stěn, které jsou často k dispozici. Ideální příležitost pro wallmarketing – spojení interiérového designu a marketingové komunikace.
„Při práci na wallmarketingovém projektu je pro nás největší inspirací způsob firemní komunikace. Z daného vizuálního pojetí si bereme to nejlepší – čistou typografii, objekty a barevné tóny. Vytvoříme originální koncept, který celý prostor kanceláří harmonizuje, zároveň však decentně odlišuje jednotlivé části interiéru, dodává jim nezaměnitelnou atmosféru a zároveň komunikuje s lidmi v místnosti,“ říká Luděk Rychtar, leader projektu Wallmarketing.cz a ředitel marketingové a eventové agentury Arkadia.

Dobrým příkladem fungujícího wallmarketingu jsou nové kanceláře společnosti NOTINO, největší internetové parfumerie ve střední Evropě. Ve spolupráci s architektonickým studiem KYZLINK ARCHITECTS navrhli kreativci projektu Wallmarketing.cz originální řešení pro téměř 300 m2 stěn.
„Inspirací pro design nám byla komunikace NOTINO na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Vytvořili jsme koncept, který kombinuje vtipné hlášky, jemné barevné gradienty a abstraktní objekty vycházející z různých tvarů parfémů a kosmetiky,“ popisuje Luděk Rychtar.  Jedinečnost pojetí potvrzuje zasedací místnost IT oddělení, kde na přání architekta realizoval autorský mural-art kreativní ředitel agentury Arkadia Standa Apoka Bílek.

Wallmarketing aneb když stěny mluvíFIT OUT STÁVAJÍCIÍCH PROSTOR

Většina firemních interiérů projde jednou za čas proměnou. Nemusí jít nutně o generální rekonstrukci, může to být jen nová dispozice, generální úklid, malování. I drobné úpravy jsou příležitostí, kdy můžete využít sílu a efekt wallmarketingu. Není třeba investovat závratné sumy, stačí chytře využít to, co máte k dispozici – bílé stěny, podlahy, skleněné příčky. Firemní interiér je tak možné ve velmi krátkém čase proměnit v atraktivní a příjemný prostor, který současně slouží jako decentní, ale účelný marketingový nástroj.

 

Wallmarketing bude fungovat všude tam, kde se pohybují lidé, ať už jde o kancelářské prostory, showroomy, prodejny, obchodní centra, recepce, čekárny, muzea, výstavní prostory atd. Je dobrým partnerem pro architekty – jejich návrhy se stanou ještě osobitější a firmám ušité více na tělo.  Nicméně bez ohledu na to, zda řešíte vaše prostory s architektem nebo sami, vyplatí se přizvat si k tomu wallmarketingové odborníky, kteří vám poskytnou nový, čerstvý pohled a s trochou nadsázky naučí vaše stěny mluvit.

 

Zdroj fotografií: archiv Wallmarketing.cz