Společnost Logitech se už druhý rok po sobě zapojí do americké národní akce Týden práce z domova (WFH) – National Work from Home Week (#WFHWeek). V letošním roce opět vyzývá partnerské společnosti, aby vytvořily podmínky pro účast v akci Týden práce z domova každému, kdo si to bude chtít vyzkoušet. Zatím se k nám přidaly například Barco, BlueJeans, Samaschool, Upwork a Zoom.

Práce z domova může být pro zaměstnavatele, zaměstnance i celou planetu velmi výhodná. Průzkum společnosti Global Workplace Analytics ukazuje, že práce z domova může vést ke zvýšení produktivity, zlepšení morálky zaměstnanců, menší fluktuaci talentů apod. V dnešním propojeném světě tak Logitech nevidí mnoho důvodů, proč bránit členům svého týmu, aby pracovali prakticky odkudkoli.
V roce 2017 přispěli účastníci akce #WFHWeek během práce z domova ke snížení produkce CO2 více než o 60 000 kg. To je ekvivalent téměř 240 tisíc km jízdy běžným autem, což se rovná přibližně šestinásobku obvodu Země. Navíc zaměstnanci společnosti Logitech ušetřili denně průměrně 90 minut svého času tím, že nemuseli dojíždět do práce. Díky videokonferencím a dalším nástrojům pro týmovou spolupráci však fungovalo vše po celý týden stejně jako jindy.

„Společnost Logitech je velkým zastáncem práce z domova. Jsme přesvědčeni, že v mnoha případech nezáleží na tom, kde pracujete, ale jak pracujete,“ míní Scott Wharton, viceprezident a generální ředitel Logitech Video Collaboration Group. „Když jsme se loni do akce Týden práce z domova zapojili poprvé, byly ohlasy a aktivita našich kolegů i partnerských společností z celého světa velmi pozitivní a zaznamenali jsme také nezanedbatelný přínos pro životní prostředí.“ 

Infografika – výhody práce z domova

Infografika - práce z Domova